woensdag 10 juni 2020

Mindset en kanker



Kanker is een woord met veel negatieve energie, het woord brengt diepe angst, spanning  en stress. Wat overkomt mij nou, waarom mij. Veel verdriet, boosheid en onbegrip maakt uiteindelijk plaats voor strijdlust, ik ga dit winnen van die tumor, dit gevecht ga ik aan! Met ook regelmatig een terugval naar het verdriet, de boosheid en onbegrip. Maar waarom zou het een strijd zijn, waarom kiezen we voor een gevecht. Deze gedachten zorgen voor een negatieve lading in je hoofd en in elke cel van je lichaam. We verliezen letterlijk energie aan negatieve gedachten. Als we er nu eens anders naar kijken, vanuit liefde. Zouden we de tumor ook kunnen zien als en uitdaging, zouden we hem kunnen omhelzen, van hem kunnen gaan houden en accepteren. Als je hem gaat zien als uitdaging, dan daagt hij ons uit om ons leven te veranderen. Je lichaam geeft je een signaal dat iets niet goed is gegaan. En dat kunnen verschillende dingen zijn, het kan een genetische fout zijn, maar het kan ook een andere omgevingsfactor zijn. Verkeerde voeding, veel negatieve gedachten in je zelf of bij mensen om je heen, onbewuste stress en drukte, geleefd worden. Wij mensen zijn ook een diersoort en komen uit de natuur. De natuur geeft ons alles wat we nodig hebben, rust, een goed gevoel en voeding vol met goede stoffen en energie uit de aarde. Waar ligt jouw uitdaging, misschien wel op meerdere punten. Zie dat wat jouw overkomt als en wake up call, zie het als een cadeautje, een bewustwording en geef het je liefde, omarm het en ook jezelf, en gun jezelf positieve energie en kracht. Kom tot bloei. Wees jezelf bewust van het feit dat je op een kruispunt in je leven staat, dat jij altijd een keuze hebt welke kant je op gaat. Kies ook even voor jezelf, jij bent nu belangrijk. Dit is mijn zaadje die ik geef aan jou en ik hoop dat die met zijn volle energie tot bloei komt en dat jij weer gaat stralen.

Spirituele vakantie Zuid Frankrijk - De kracht van de vrouw

Geen opmerkingen :

Een reactie posten